Hírek

arr3Megnyílt új webáruházunk!A FitoVita étrend-kiegészítő termékcsalád hamarosan új termékekkel bővül, valamint számos egyéb...

Legnépszerűbbek

Ár                       
imgempty

Akciós termékek

Ár                       
imgempty


ÁSZF

Általános Szerződési és felhasználási Feltételek


Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.


A megrendelés menete:

Webáruházunkban a vásárlás LÉTEZŐ e-mail címmel történő regisztrációhoz kötött.

  1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba (Kosárba, majd Megrendelés gomb)

  2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a "Vásárlás folytatása" gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Ha a termék kosárban lévő mennyiségét szeretné megváltoztatni, egyszerűen írja át a "Mennyiség" mező értékét, majd nyomja meg a "Frissítés" gombot.

  3. Válasszon szállítási módot, írja a "Megjegyzés hozzáadása" mezőbe, ha valamit közölni szeretne a szállítással kapcsolatosan, majd nyomjon lent a kék "Megrendelem" gombra.

  4. Ha nem vásárolt még nálunk, akkor válassza a "Megrendelés"-t és rögzítse adatait, szállítási címét és elérhetőségeit a regisztrációs adatlapon, majd válassza ki a "Regisztráció a felhasználói felületre" lehetőséget, ésnyomjon lent a kék "Merendelés megerősítése" gombra.

  5. A megrendelés elküldését követően Ön néhány percen belül automatikus visszaigazolást kap a regisztrációkor megadott e-mail címre.

    *Néha a regisztrációkor hibásan begépelt e-mail cím, vagy az Ön SPAM beállításai miatt nem érkezik meg az igazolás. Ha néhány percen belül nem látja a beérkezett levelei között a visszaigazolást, akkor a webáruházban fent, a Saját adatok/Beállítások fülre kattintva a Név/E-mail cím menüpontban ellenőrizze, hogy jól adta-e meg az e-mail címét. Ha az e-mail cím helyes, akkor nézze meg a levelező rendszerének spam fiókban és a kukában is. A vásárló által rosszul
    megadott e-mail cím vagy a levelező fiókjában beállított spam szűrő és az ingyenes levelezőrendszerek megbízhatatlan működése okán elmaradó e-mail visszaigazolásért felelősséget nem tudunk vállalni!

    Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben.

  6. Ha a rendelés felfolgozásra és teljesítésre került, emailben értesítjük, és megküldjük a proforma számlát.
  7. Postán maradó küldeményeket csak előreutalás után postázunk.


A webáruházban leadott megrendelés elektronikus szerződésnek minősül, melyben a vásárló megbízást ad cégünk részére, hogy postai vagy futáros szállítást vegyünk igénybe a rendelésének teljesítéséhez.Az elutasított átvételű, rosszul vagy hiányosan megadott szállítási adatok miatt kézbesíthetetlen, valamint a "Nem kereste" postai jelzésű, többszöri
sikertelen futáros csomagátadás miatt visszajött küldeményekre is szállítási díjköltségünk van.Amennyiben a kézbesítés nem cégünk hibájából hiúsult meg, a nekünk kárként okozott szállítási díjat a vásárlóra terheljük, és a hátralék megfizetéséig
további megrendelést nem áll módunkban teljesíteni részére.


Elállás joga

Megrendelése során Ön élhet a 17/1999. kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával.
Ön a szerződéstől az áru ÁTVÉTELÉT követő nyolc munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. (A megtagadott csomagátvétel nem minősül az elállási jog gyakorlásának!)

Ha ön él az elállás jogával, abban az esetben az Eladó köteles a Vevő által visszaküldött termékek árát haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríteni.

Figyelem! A Vevő viseli elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült szállítási költségeket. Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.Utánvétes, vagy portós küldeményeket nem tudunk átvenni. Visszatéríteni csak a termék(ek) árát áll módunkban, ha Ön az eláll a vásárlástól.

A Vásárló nem jogosult elállási jogát gyakorolni, ha a terméket nem eredeti állapotában, a kifizetett árban foglaltak szerint küldi vissza. (Étrend-kiegészítők esetében már akkor sem érvényesíthető az elállás joga, ha műanyag kupak biztonsági záróbetétje sérült, vagy az akcióban, csomagban vásárolt árukat nem egyben, hanem csak részben küldi vissza.)

 

 

OTcyN2